Børn stoler ikke på reklamerne

artikel 20010238
af Jan Møgelbjerg, udgivet 14. March 2002

Børn er blevet en stor forbrugergruppe fordi de dels har penge selv, dels har stor indflydelse på familiens indkøb. Derfor interesserer reklamebrancen sig stærkt for børnene, der dog ikke finder sig i hvad som helst.

mere om: [Lommepenge] [Reklamer] [Mærkevarer] [Forbrugere] [Børn]

www.samtid.dk: forsiden

Din browser undstøtter ikke "Cookies". Dette er nødvendigt for at du kan få adgang til artiklerne. Slå "Cookies" til på browseren for at se flere artikler - ellers får du kun artiklens resumé.
navn:
adgangskode:
Hvis du indtaster korrekt navn og adgangskode vil du kunne se alle artiklerne i sin helhed. Ellers vil du have adgang til en ny artikel efter hvert ca. 20 minut.

Navn og adgangskode følger med fakturaen til cd-rom'en Samtid avisbasen 2001, som købes direkte fra forlaget. Har I forlagt fakturaen, eller virker adgangskoden ikke, så skriv til os, ring på 70 20 18 64 eller se denne side med hjælp.

Adgangsoplysningen tilknyttes maskinens internet-browser (i en cookie). Derfor skal du indtaste navn og adgangskode hver gang du benytter en ny maskine eller en anden type browser på samme maskine.


 Copyright © 1980-2017 Forlaget Hedeskov I/S